Here we go again :) - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Bas Wilbers - WaarBenJij.nu Here we go again :) - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Bas Wilbers - WaarBenJij.nu

Here we go again :)

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

24 Augustus 2011 | Nederland, Maarheeze

Beste Allemaal,

een nieuw hoofdstuk in het boek; 'Bas Wilbers en de avonturen in China.' Jawel, ik ga weer terug, terug naar china. Deze keer iets langer..

Laten we bij het begin beginnen, natuurlijk heb ik 2 jaar geleden stage gelopen in China, dat is toen heel goed bevallen. Na het behalen van een diploma aan de hotelschool en er een jaar gewerkt te hebben is het nu tijd voor een nieuw avontuur. Ik ga werken in china, en wel als Guest Relation Manager (GRM) in het Sheraton Hotel in Xi'an. Klopt, hetzelfde hotel als 2 jaar geleden.

Guest Relation Manager, een hele mond vol. Maar wat ga je dan eigenlijk doen, Bas? In het algemeen komt het hier op neer;
'The primary goal of a guest relations manager is to make guests feel welcome and ensure their satisfaction. And the guest relations manager needs to work well with people be able to handle stressful situations and maintain a positive attitude.'

Voor diegene die minder goed engels kunnen of het wel snappen maar het toch een vaag verhaal vinden, het komt er op neer dat ik er voor moet zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft. Het beantwoorden van vragen, klachten afhandeling, verzogen verblijf van VIP-gasten, verbeteren gast tevredenheid, training geven aan het team en het organiseren van maandelijkse uitstapjes voor de vaste gasten van het hotel. Kortom om ik ben er voor verantwoordelijk dat iedereen die niet blij is, weer blij wordt en iedereen die al blij is nog blijer wordt. Heerlijke baan al zeg ik het zelf.

Alles nog even op een rijtje;
Wanneer; 31 augustus 2011
Hoelang; minimaal 1 jaar
Waar; Xi'an, China
Hoe; Vliegen vanaf Amsterdam
Wat; hard werken in het Sheraton Hotel
Met wie; alleen
Waarom; gewoon omdat het kan
Wa? No woriies, alles is geregeld, ik mag eten, drinken en slapen in het hotel. Daar wordt ook mijn kamer wekelijks schoongemaakt, mijn kleren gewassen, mijn pakken gestoomd, de telefoonkosten betaald en is er een bedrijfs-medische verzekering en krijg ik ook nog salaris (4000rmb).

Ik zal regelmatig een verhaal plaatsen zodat jullie ook een beetje een indruk krijgen van hetgeen ik daar beleef.


Houdoe,
Bas

  • 24 Augustus 2011 - 11:23

    Patrick:

    Mooi avontuur weer Bas! Heel veel plezier en succes!!

  • 24 Augustus 2011 - 11:24

    Robin:

    Vul hier je naam in. salsa en real love club! Nice bassie! Ik ga je zeker weer volgen in je avonturen over het mooiste hotel van xi'an.

    Ps misschien ligt er nog een gift in het plafond van kamer 335

  • 24 Augustus 2011 - 11:29

    Pim:

    Heel veel plezier en succes :)
    Greetz!

  • 24 Augustus 2011 - 11:29

    Annemien:

    Heel veel succes en veel (werk-) plezier. Schrijf maar veel verhalen ik kijk er naar uit.
    Groetjes Annemien.

  • 24 Augustus 2011 - 11:34

    Hidde:

    Succes kerel!

  • 24 Augustus 2011 - 11:42

    Robin Daane:

    Hey Bas!
    Daar ga je dan weer! Doe iedereen de groetjes daar en ik zal je volgen vanuit de States.

    Liefs,
    x

  • 24 Augustus 2011 - 15:47

    Lars:

    Maar eerst gaan we een weekendje na Praag! Kom maar gauw dan gaan we bbq-en

  • 24 Augustus 2011 - 16:03

    Kirsten:

    Hey Bas, wat leuk dat je weer terug gaat! Heel veel succes en vooral veel plezier! Liefs

  • 24 Augustus 2011 - 18:40

    Anne-Lou:

    Bassie!

    Veel plezier, geniet wederom van je tijd in Xi'an!

    Liefs

  • 24 Augustus 2011 - 19:19

    Bob:

    Sjiek man Bas,

    had altijd al zo'n vermoeden dat jij nog eens terug zou gaan.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Succes en veel plezier!

    gr Höbel

  • 24 Augustus 2011 - 19:46

    Anika:

    Ni hao Bas,

    Wat een uitdaging dat je daar nu voor een jaar heen gaat om te werken! Echt super gaaf zeg..
    Ik kan je alleen maar heel veel plezier wensen en ik zie je verhalen graag tegemoet komen!

    Groetjes Anika

  • 25 Augustus 2011 - 19:20

    Theo:

    Hey Bas, je weet dat we je zullen missen maar we gunnen je zeker deze ervaring. Pas goed op jezelf, veel werk- en leefplezier. Theo

  • 27 Augustus 2011 - 20:19

    Britt:

    Succes bassie, en geniet er vooral van! xxx

  • 29 Augustus 2011 - 13:08

    Stefan Slapie:

    Nu je dit weekendje hebt overleefd kan er niks meer mis gaan!

  • 30 Augustus 2011 - 18:06

    Inge Verstappen:

    Hi Bas,

    Hopelijk ben je bijna klaar voor je nieuwe avontuur. Ik wil je bij deze een heel goede reis wensen en ik ga je website gewoon weer volgen natuurlijk.

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 66789

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2011 - 01 December 2014

Werk in China

23 Februari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: