Ní hao! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Bas Wilbers - WaarBenJij.nu Ní hao! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Bas Wilbers - WaarBenJij.nu

Ní hao!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

25 Januari 2009 | Nederland, Maarheeze

Ní hao!

over 4 weken vertrekt mijn vlucht naar de andere kant van de wereld. Namelijk China, Xi'an om precies te zijn.

Ik ga hier 5 maanden stage lopen in het Sheraton Hotel op de front desk afedeling. Robin van Zuylen(http://vanzuyleninxian.waarbenjij.nu) zal in het zelfde hotel stage gaan lopen, hij zal werkzaam zijn op de afdeling food & beverage.

In de komende weken moeten nog een aantal zaken geregeld worden. Zoals een trip naar Den Haag voor een visum, naar de GGD voor nog een aantal inentingen en mijn kamer in maastricht leeg halen.

Via deze site ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Xi'an.

nog een klein stukje over Xi'an:
Het is een stad met 7.5 miljoen inwoners en staat vooral bekend om het Terracottaleger.

Zàijiàn!

Bas

  • 25 Januari 2009 - 20:05

    Robin:

    wow het schijnt dat we lekker gaan sjonnen daar:D!!!


  • 25 Januari 2009 - 20:18

    Fransje:

    Hej Wilbers Bas!
    Leuk dat je een site gaat bij houden! Ik wilde nog even zeggen dat ik je guitar hero-talent wel heel erg ga missen haha! Ik kom deze week nog wel een keertje daaag zeggen,
    xxx Fransje

  • 26 Januari 2009 - 09:55

    Jessy:

    Leuke site,
    tijd komt nu snel dichter bij.
    spannend maar dus ook heel leuk.

  • 27 Januari 2009 - 07:18

    D'n Spek:

    Joowwwwww Bas..

    Ik ga deze site natuurlijk goed bijhouden, om al jou geweldige avonturen te volgen.
    Maar voor dat het zover is gaan we nog een keer keihard zuipen.. Ik heb namelijk nog een paar nieuwe glazen die even getest moeten worden;)

    Gr's Sjoerd

  • 28 Januari 2009 - 19:56

    Anika:

    Heel veel plezier en succes Bas! voer ze stroopwafels en drop daar he!

    kus anika

  • 29 Januari 2009 - 13:46

    Theo:

    Leuk Bas dat je deze site hebt opgestart. Kunnen we ff alles bijhouden.

  • 29 Januari 2009 - 16:11

    Sofie Van Den Enden:

    Hee Bas!
    Via hyves kwam ik hier achter, wat onzettend gaaf zeg! Heel veel suc6 en plezier daar!
    Xx Sofie

  • 01 Februari 2009 - 20:18

    Ruben:

    Hee Bas! Veel succes op je stage en geniet er van! Ik ga je site in de gaten houden!

    Gr. Ruben

  • 01 Februari 2009 - 21:11

    Johan:

    Hee Bas,

    Ziet er uit als een mooi avontuur. Ik zal je vast nog wel zien voor die tijd. Alvast succes met de voorbereiding!

    Grtn

  • 05 Februari 2009 - 17:18

    Natascha!!!!!!!:

    Bas,? , ,! s

  • 05 Februari 2009 - 17:19

    Natascha:

    ahhh balen, had zo'n mooie tekst geschreven en vertaald naar 't chinees maar helaas die gekke tekentjes pakt ie niet :(
    Hoop dat je er heel veel zin in hebt maar dat komt wel goed! Als die jongens uit t mooie Maarheeze nog een afscheidsparty geven let me know dan kom ik (misschien) die kant even op!!

    Succes met laatste voorbereidingen, kus

  • 10 Februari 2009 - 18:13

    Dennis:

    Nog 2 weekjes!
    beginnen de kriebels al te komen?
    Nu druk aan t werk, zoals gepland?
    Ik zag trouwens de resultaten op bb (werd tijd overigens)..Wat een grap weer he?:P

    later!

  • 12 Februari 2009 - 02:26

    Stefanie:

    Hee Bas!

    Ik zag op je hyves dat je voor stage naar China gaat! Gaaf zeg! Ik zit momenteel net 1 dag in Vietnam, ook voor 5 maanden stage, het is nu al een hele ervaring! Ik wens je nog heel veel succes met de voorbereidingen!

  • 14 Februari 2009 - 10:17

    Jules Van Der Hagen:

    Bas!! Ik zeg je, het wordt genieten!

    Ga niet naar de 'Hot Pot' restaurant keten, en pak al helemaal niet nummertje 14 van het menu ;)

    Wij zien ons binnenkort wel, gaan we lekker karaoken en mahjong spelen

    Zaijian!

  • 14 Februari 2009 - 17:35

    Stefanie :

    Hoooi Bas,

    Dankjewel :)! Ik ga hier bij een bedrijfje de marketing doen. Dit bedrijfje exporteerd fair trade(die in wereld winkels liggen etc, jaaa alles voor het goede doel natuurlijk ;))producten naar het buitenland. Ik begin maandag en heb er veel zin in! Nogmaals Succes!! Voor je het weet ben je al in China! Liefs

  • 14 Februari 2009 - 17:36

    Stefanie :

    Niet geheel onbelangrijk, exporteert moet natuurlijk met een T eindigen, foutje ;)!

  • 15 Februari 2009 - 16:38

    Theo En Victorine :

    Wij zijn de ouders van Robin.
    Bas wij willen je, deze laatste week, succes wensen met je voorbereidingen. Wij hopen dat jullie samen een geweldige tijd tegemoet gaan.En het kan wel eens moeilijk zijn maar dan hebben jullie elkaar.
    Een hele fijne stage en wij denken dat jullie nog wel wat van die Chineesjes kunnen leren!!Alvast een goede reis gewenst.
    Theo & Victorine

  • 16 Februari 2009 - 12:03

    Ome Theo:

    Leuk zo,Bas.
    We blijven je volgen,hoor en wensen je alvast een goeie reis en een geweldige tijd bij de Chinezen.

  • 18 Februari 2009 - 11:44

    Sanne:

    Maak er een hele MOOIE en een hele FIJNE tijd van ;) grz sanne
    ps. En blijf op die details letten he!!

  • 19 Februari 2009 - 13:04

    Elza:

    Wilbers Bas!
    Wat is het leeg boven me! In ieder geval.. have lots of fun en geniet ervan natuurlijk ;)

    Kus van je onderbuurvrouw!

  • 22 Februari 2009 - 07:40

    Fanny:

    Hey Bas,
    Morgen is het zo ver, dan vertrek je naar je stage. Ik zal zeker al je verhalen volgen en wens je heel veel plezier en succes. En vergeet vooral niet: Geniet!
    Xxx Fanny

  • 22 Februari 2009 - 19:38

    Chris:

    Ik wens jou een goede reis en veel succes met je stage en geniet ook van de tijd dat je er bent. Ik zal je belevenissen gaan volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarheeze

Bas

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 66493

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2011 - 01 December 2014

Werk in China

23 Februari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: